Eresse prowadzi tutaj blog rowerowy

I want to ride it where I like

Velicka Dolina / Wielicka Dolina / Sliezsky Dom

• HRmax 187( 94%)
  • HRavg 103( 52%)
  • Aktywność Wędrówka
Czwartek, 25 czerwca 2015 | dodano: 26.07.2015

Po tyraniu na Krywaniu postanowiliśmy zrobić sobie dzień regeneracji. To znaczy ja, Magda i Ewa, Paweł z Paulą. Tymczasem Pixon i Karolaczki tłukli dalej na szczyt - Slavkovsky Stit. My w tym czasie odespaliśmy, spokojnie zjedliśmy śniadanie i niespiesznie wyruszliśmy do Starego Smokovca, skąd prowadził szlak pod Dom Śląski. Mapa nas trochę oszukała i daliśmy się wyprowadzić w pole. Wędrówka miała być krótka, przyjemna i łagodna, a okazało się, że wspinamy się na 1670 metrów w kosodrzewiny i mamy 2,5 godziny deptania pod górę :) Mimo zmęczenia wytrwale brnęliśmy naprzód, rozchodziliśmy zakwasy po poprzednim dniu wspinaczki i nacieszyliśmy oczy cudownymi widokami.

Dla leniwych lub dla cyklistów przewidziano także drogę asfaltową, która wiedzie z Tatrzańskiej Polianki - łatwiejszą, mniej widokową, ale również godną polecenia!